Aprenentatge del nombre: ciència i art

Data d'actualització: 12/06/2017 06:04:47

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 48692
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48692_pedroberjas.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=pedroberjas.mp4&resource_id=48692" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48692_pedroberjas.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Berjas, Pedro ; Cicle de conferències: Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22 i 30 de maig. Data: 2017. Resum: Aquesta conferència va dirigida a crear consciència de la importància que té basar-se en estudis i mètodes contrastats científicament, i que troben en el joc el millor aliat per a la pràctica docent. Tanmateix, destacar el potencial i la relació tan directa que té l'art amb les matemàtiques. València, 10 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: matemàtiques; primària; infantil; nombre; càlcul; conferències; ciència; art; ,
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 894


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Els reptes de l'Educació plurilingüe a l'escola actual

Autor: Torró, Tudi ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència sobre l'escola actual i els seus reptes en l'educació plurilingüe, València, 19 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La igualtat de gènere i la diversitat com a temàtiques de TFG

Autor: Oltra, Miquel A. : Pardo, Rosa ; VI Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Xarrada sobre la igualtat de gènere i la diversitat com a temàtica de TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Experiències d'educació multilingüe a l'escola (CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira)

Autor: Candel, Rosa ; Niclós, Susi ; Collado, Dolors ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenció al voltant de les experiències d'educació multilingüe al CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira, València, 15 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

El proceso de publicación en el entorno académico

Autor: Corbalán, Ana ; González-Allende, Iker ; Quispe-Agnoli, Rocío ; Selimov, Alexander ; XXIX Congreso Internacional de la Asociación de Estudios de Género y Sexualidades (AEGS), València, 17-20 de juliol de 2019. Data: 2019. Resum: Taula taller al voltant de la publicació acadèmica als Estats Units, la resta d'Amèrica i altres entorns, València, 18 de juliol de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Actividad de los sentidos

Autor: Caro, Alejandro ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències i Matemàtiques centrada en la relació entre el paisatge i els sentits, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)